jueves, 2 de julio de 2009

III Congrés de la JSC Mataró







El passat divendres dia 26 de juny de 2009 la JSC Mataró va celebrar el seu 3r congrés a la Nau Gaudí. Va ser un dia molt important on varem renovar la Comissió Executiva. Uns companys que deixen pas perquè d’altres encapçalin aquest projecte del que tots en formem part.

Les primeres paraules del fins llavors primer secretari, Javi Naya, van ser per exposar-nos l’informe de gestió. Un informe llarg i ple de contingut que reflexa la gran feina realitzada per la Comissió Executiva sortint. Tres anys d’intensa feina. Una Comissió Executiva que ha escrit moltes pàgines en la història de la nostra agrupació i de tota l’organització.

Escrivint aquestes paraules em ve al cap el dia en que en Javi em va parlar de la existència de la JSC. El dia en que en una petita cafeteria, del carrer Ramón Berenguer, m’explicava l’existència de tot allò que el meu cor i el meu inconscient havien buscat durant tant i tant de temps. No li va costar gaire convenç-se’m i així es va iniciar el meu camí en aquesta organització. D’això fa tan sols un any i dos mesos.

Des d’aquell dia he intentat aprendre de cada situació, de cada ocasió. He de reconèixer que he tingut els millors mestres, grans amics i amigues, que no només em veien com un militants més sinó que ràpidament em van donar un tracte d’amistat.
Per això, vull aprofitar per agrair a totes aquelles persones que han tret el millor de mi, que m’han motivat per ser millor persona i a continuar amb la lluita en els moments en que les defenses es tambalegen. Donar les gràcies en Javi Naya per la seva paciència, per ensenyar-me la cara dolça i harmoniosa de la política i per dotar-me d’uns nous ulls que em permeten veure el món d’un altre color. A la Ana Barrera perquè sempre que la he necessitat ha estat al meu costat, m’ha donat el toc de disciplina que tan necessitava.
A Xesco i Charli pel seu recolzament i per fer-me costat en tot moment. Segurament em deixo molta gent per això us vull donar les gràcies, de tot cor, a tots i totes que un dia vareu creure en mi.

La part més emotiva del congrés va ser quan en Javi feia el seu discurs d’acomiadament com a primer secretari i ens transmetia, poèticament, com havia estat i que havien significat tots aquests anys per ell. Poèticament aquesta és la paraula que descriu aquest jove company de fatigues que quan no pensa en política somia en poemes.
La Comissió Executiva resultant del congrés és un equip compost per: Gianina Blanco com a secretària d’Acció Social, David Bote com a secretari de Política Municipal, Irene Marín com a secretèria de Comunicació I adjunta a Formació, Graciela Medicina com a secretària d’Organització i Formació i jo com a primer secretari.
També, vull donar les gràcies en el meu equip per confiar i apostar per mi.

Aquesta nova Comissió Executiva encapçala aquesta tasca amb molta força, energia i il·lusió. Som conscients del grans reptes que hem d’afrontar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario